sobota 12. ledna 2013



Kvinde, 18 ar, fra Fyn
Jeg har aldrig provet sadan noget her for, men ja.. Jeg prover.

Jeg er en pige pa 18 ar som soger en sexpartner. Jeg er til fyre helt op til 30-35 ar normalt, men vil gerne prove at finde en der er pa min alder og op til max. 27 ar. Men I ma selvfolgelig gerne skrive alligevel! :)

Jeg har I et par ar haft et seksuelt forhold til én dude, hvor jeg skulle styre det hele. Sa jeg soger en som har lyst og tander pa at "gore arbejdet" hvis man kan sige det sadan. Jeg elsker til gengald at give blowjobs til en trimmet/glat én, men jeg vil meget gerne selv bestemme om det skal ske eller ej.

Jeg tander i den grad pa tatoveringer, en god mave, mandeparfume, store hander, gentlemen og snaksaglige mand som ikke finder tidspunktet efter sex akavet. Og sa gor det da heller ikke noget at der er lidt at tage om.. :b

Jeg tander overhovedet ikke pa lugten af sved!

Et eventuelt mode kan vare et offentligt sted eller hos dig.

Hav en dejlig dag!


Kvinde, 19 ar, fra Kobenhavn

Ja hellow hellow allesammen.

- Jeg er en 19 arige kobenhavner som elsker at give den gas.

Jeg har dog min lareplads som der kommer forst ligemeget hvad.

Jeg soger noget hvor man kan have det sjovt, og maske lare noget nyt.

- Tattoo's, pan krop og flotte ojne. Det er noget man altid kan bruge.

..Jeg gider ikke finde mail fra mand over 30 tak.

- ellers ma i meget gerne skrive. :b

Žádné komentáře:

Okomentovat