pondělí 7. ledna 2013


Kvinde, 36 ar, fra Sydsjalland
Jeg er bare en let igangvarende kvinde, der kan lide at leve hverdagen lykkeligt. Og jeg kan lide at have det sjovt til fulde. Jeg er spandende at vare med, fordi det aldrig er et kedeligt ojeblik med mig. Jeg har brug for karlighed, omsorg og sex. Men jeg har aldrig modt en mand, der er stark nok til at give det til mig.


Kvinde, 22 ar, fra Fyn
Jeg er en funloving person, udadvendt og venlig, jeg er din pige naste dor type uafhangige og befriet. Jeg er en simpel person med et enkelt mal, og det er kan gives af en person, som jeg kan eje, enkel og attraktiv er min slags stil, I vare halvdelen af ??mig er en blod og blid personlighed, du kan se, jeg kan vare en tos, eller som tave som, pleasuring pa............. du bare tilfoje mig der ..


Kvinde, 34 ar, fra Vestjylland (7500)
hejsa... er ny herinde og starter lige med at se mig lidt rundt og se om der er noget der fanger mig... ss jeg er singel, sa fri pa marked, sa maske aben far den rette.. jeg kommer fra holstebro og er en fisk og rund pige pa 33 ar, der elsker hygge og gode stunder dem den jeg holder af.. sporg gerne hvis du onsker at vide mere sa skal jeg se om jeg kan finde et dejligt svar fem til dig..



 .



Žádné komentáře:

Okomentovat