pátek 11. ledna 2013


Kvinde, 18 ar, fra Ostjylland


Hej alle smukke mennesker!

Jeg soger pa bund og grund en pige, da jeg gerne vil prove at udforske det omrade, siden jeg har en lille biseksuel inden i mig, hihi. Jeg er sod, sjov og karlig, men pa samme tid rigtig vild og frak, og kunne virkelig godt tanke mig at mode en pige som var lidt ligesadan, og som kunne tanke sig at lege med mig.. Skriv gerne til mig :)

Jeg er ikke sarlig hoj, ca. 1.60, jeg har langt bolget morkebrunt/sort naturligt har og brune ojne, da jeg har russiske og latinamerikanske gener, smiler.
Jeg er normal bygning, men har dog mange former som en smal talje, hofter man kan tage fat i, og en halvstor numse, som jeg er ret glad for.

Ps. Jeg er ikke 'krasen' som sadan, da jeg synes alle kvinder er smukke, sa om du er buttet, lav, 'for' hoj eller et vaskebrat, gor intet, sa skriv roligt til mig, og vil svare dig sa hurtigt jeg kan :)



Kvinde, 31 ar, fra Sonderjylland (6200)
hej
jeg er en stille pige , lige nu uden arbejde, som haber at jeg herigennem kan finde
nogen til fastere forhold
jeg bor alene i en lille lejlighed og har ikke  en stor venskabskreds
Jeg interserrer mig for  at se tv  , chatte pa pc , lase  og ga ture


jeg soger fortrinsvis en kvinde !!!!!   men et par kan maske osse godt have min interesse  - har da en fantasi om det

jeg haber at her er et forum hvor der kan opnas nogen gode kontakter, selvom man ikke har 'modelmal'

Žádné komentáře:

Okomentovat